Korporátny objednávkový systém


Jednoduché riešenie objednávania zmluvne dohodnutého tovaru, dohľad nad nákladmi Vašich prevádzok a online prístup k účtovným dokladom 24h / 7 dní v týždni.

Pohodlné objednávanie tovaru zo stredísk s dohľadom a možnosťou optimalizácie objednávok centrálou


GGT a.s. disponuje s online objednávkovým systémom, ktorý slúži na elektronickú komunikáciu s našimi klientmi. Jedná sa o online objednávkový systém určený na objednávanie tovaru pre špeciálnych zákazníkov so schvaľovacím procesom, ktorý okrem jednoduchého objednávania tovaru ponúka niekoľko výhod:

  • Možnosť objednávania jednotlivých stredísk bez zásahu centrály
  • Je možné objednať len vopred špecifikovaný sortiment, schválený centrálou resp. zmluvne dohodnutý sortiment vo vopred dohodnutých cenách
  • Adresné objednávanie vzhľadom na nutnosť prihlásenia sa do systému
  • Možnosť nastavenia finančných limitov na jednotlivé strediská ktorý umožňuje sledovanie a kontrolu nákladov za jednotlivé strediská
  • Online prístup k cenníku, k objednávkam, k dodacím listom a faktúram 24h v 7 dní v týždni
  • Možnosť exportovať faktúry vo formátoch XLS, TXT, XML napr. do SAPu
  • Zabezpečenie informácií pomocou protokolu HTTPS s bezpečnostným certifikátom

V prípade otázok alebo viac informácií ohľadne celkového fungovania online objednávkového systému nás neváhajte kontaktovať na mojakancelaria@ggtabak.sk.