Kariéra

Chcete byť aj Vy súčasťou jednej z najvýznamnejších obchodných spoločností na Slovensku?

  Samostatný referent maloobchodu

Dátum zverejnenia: 20. 01. 2025
Miesto práce: Stará Vajnorská 9, 831 04 Bratislava
Termín nástupu: ASAP
Druh prac. pomeru: plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto): 1 300 - 1 500 EUR/mesiac 1300 eur nástupný plat, po skúšobnej dobe úprava platu na 1500 eur

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Pozícia referenta na oddelení maloobchodu s hlavným zameraním na procesy v maloobchodných prevádzkach. Ak ste proaktívny/á, máte zmysel pre detail a radi pracujete s ľuďmi, táto pozícia je práve pre Vás!​

Čo bude náplňou Vašej práce:

Práca s podpornými systémami: skladové hospodárstvo (Spin), plánogramy a rezervácie promo akcií (FacingPro), kasový systém (admin prístup)
Evidencia marketingových nosičov
Správa databázy predajných bodov
Príprava podkladov pre maloobchodné akcie
Evidencia hlásených nedostatkov na prevádzkach
Komunikácia s manažérmi maloobchodu dcérskych spoločností
Komunikácia s našimi obchodnými partnermi
Spracovanie a príprava podkladov pre nadriadeného
Monitoring predajnej siete (fyzické návštevy prevádzok, práca s kamerovým systémom)

Zamestnanecké výhody, benefity

  • Stabilné zamestnanie: stanete sa súčasťou stabilnej a stále sa rozvíjajúcej spoločnosti s dlhoročnou tradíciou
  • Možnosť odborného rastu: budete mať príležitosť rozvíjať svoje odborné znalosti a absolvovať online školenia
  • Príjemné pracovné prostredie: budete pracovať v príjemnom prostredí v priateľskom kolektíve
  • Multisport karta: môžete získať prístup do širokej siete fitness centier a wellness zariadení
  • UP karta: s možnosťou stravovania priamo v areáli spoločnosti
  • Koncoročné odmeny: možnosť získať finančnú odmenu podľa výsledkov hospodárenia spoločnosti
  • Teambuildingové aktivity a vianočný večierok: budete mať možnosť zúčastniť sa rôznych podujatí a spoznávať nových ľudí
  • Pitný režim: neobmedzená dostupnosť vody, kávy a čaju na pracovisku
  • Bezproblémové parkovanie pre zamestnancov
  • Flexibilný pracovný čas: možnosť dohodnúť si začiatok pracovného času tak, aby vyhovoval Vašim potrebám
  • Možnosť home office: 2 dni v mesiaci

Informácie o výberovom konaní

Vopred ďakujeme všetkým, za zaslanie životopisu a prejavený záujem pracovať v našej spoločnosti. Kontaktovať budeme iba vybraných uchádzačov.


Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

obchodné, ekonomické

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Komunikatívnosť: schopnosť jasne a efektívne komunikovať s kolegami, nadriadenými aj obchodnými partnermi
Proaktívnosť: iniciatívny prístup k práci a schopnosť samostatne riešiť problémy
Zodpovednosť: za zverené úlohy a výsledky práce
Flexibilita: schopnosť prispôsobiť sa zmenám a práci v dynamickom prostredí
Systematickosť a dôslednosť: schopnosť plánovať si prácu, stanovovať priority a dodržiavať termíny a dôkladne vykonávať všetky pridelené úlohy
Tímová spolupráca: schopnosť pracovať v tíme a podporovať kolegov
Orientácia na zákazníka

 
Odoslať

BENEFITY

Motivujúce finančné ohodnotenie
13. plat na základe hospodárskych výsledkov spoločnosti
Služobný telefón, notebook
Príspevok na šport a kultúru
Multisport karta
Up Déjeuner gastro karta
Letný teambuilding & vianočný večierok
Fruit day