Samostatný referent maloobchodu
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pozícia referenta na oddelení maloobchodu s hlavným zameraním na procesy v maloobchodných prevádzkach. Ak ste proaktívny/á, máte zmysel pre detail a radi pracujete s ľuďmi, táto pozícia je práve pre Vás!
Čo bude náplňou Vašej práce:
Práca s podpornými systémami: skladové hospodárstvo (Spin), plánogramy a rezervácie promo akcií (FacingPro), kasový systém (admin prístup)
Evidencia marketingových nosičov
Správa databázy predajných bodov
Príprava podkladov pre maloobchodné akcie
Evidencia hlásených nedostatkov na prevádzkach
Komunikácia s manažérmi maloobchodu dcérskych spoločností
Komunikácia s našimi obchodnými partnermi
Spracovanie a príprava podkladov pre nadriadeného
Monitoring predajnej siete (fyzické návštevy prevádzok, práca s kamerovým systémom)
Zamestnanecké výhody, benefity
- Stabilné zamestnanie: stanete sa súčasťou stabilnej a stále sa rozvíjajúcej spoločnosti s dlhoročnou tradíciou
- Možnosť odborného rastu: budete mať príležitosť rozvíjať svoje odborné znalosti a absolvovať online školenia
- Príjemné pracovné prostredie: budete pracovať v príjemnom prostredí v priateľskom kolektíve
- Multisport karta: môžete získať prístup do širokej siete fitness centier a wellness zariadení
- UP karta: s možnosťou stravovania priamo v areáli spoločnosti
- Koncoročné odmeny: možnosť získať finančnú odmenu podľa výsledkov hospodárenia spoločnosti
- Teambuildingové aktivity a vianočný večierok: budete mať možnosť zúčastniť sa rôznych podujatí a spoznávať nových ľudí
- Pitný režim: neobmedzená dostupnosť vody, kávy a čaju na pracovisku
- Bezproblémové parkovanie pre zamestnancov
- Flexibilný pracovný čas: možnosť dohodnúť si začiatok pracovného času tak, aby vyhovoval Vašim potrebám
- Možnosť home office: 2 dni v mesiaci
Informácie o výberovom konaní
Vopred ďakujeme všetkým, za zaslanie životopisu a prejavený záujem pracovať v našej spoločnosti. Kontaktovať budeme iba vybraných uchádzačov.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
obchodné, ekonomické
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Komunikatívnosť: schopnosť jasne a efektívne komunikovať s kolegami, nadriadenými aj obchodnými partnermi
Proaktívnosť: iniciatívny prístup k práci a schopnosť samostatne riešiť problémy
Zodpovednosť: za zverené úlohy a výsledky práce
Flexibilita: schopnosť prispôsobiť sa zmenám a práci v dynamickom prostredí
Systematickosť a dôslednosť: schopnosť plánovať si prácu, stanovovať priority a dodržiavať termíny a dôkladne vykonávať všetky pridelené úlohy
Tímová spolupráca: schopnosť pracovať v tíme a podporovať kolegov
Orientácia na zákazníka