Kariéra

Chcete byť aj Vy súčasťou jednej z najvýznamnejších obchodných spoločností na Slovensku?

  Samostatný referent pre zásobovacie systémy a reporting

Dátum zverejnenia: 20. 01. 2025
Miesto práce: Stará Vajnorská 9, 831 04 Bratislava
Termín nástupu: ASAP
Druh prac. pomeru: plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto): 1 400 - 1 600 EUR/mesiac 1400 eur nástupný plat, po skúšobnej dobe úprava platu na 1600 eur

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Pozícia referenta na oddelení maloobchodu s hlavným zameraním na zásobovacie procesy a reporting súvisiaci s maloobchodnou činnosťou.

Čo si pod tým môžete predstaviť:

práca s Excelom a podpornými systémami pre skladové hospodárstvo (Spin), objednávkový systém (Planning Wizard), reportingový systém (SAP BO)
správa databázy pre objednávkový systém
nastavenia povinného sortimentu maloobchodných prevádzok
kontrola nastavení pri zaradení nových produktov do sortimentu
príprava pravidelných vyhodnotení a reportov
ranná pohotovosť pre spracovanie objednávok od 6.30 hod.
aktívna komunikácia s manažérmi maloobchodu dcérskych spoločností
spracovanie a príprava podkladov pre nadriadeného

Každý deň Ti na tejto pozícii prinesie nové výzvy.

Zamestnanecké výhody, benefity

  • Stabilné zamestnanie: stanete sa súčasťou stabilnej a stále sa rozvíjajúcej spoločnosti s dlhoročnou tradíciou
  • Možnosť odborného rastu: budete mať príležitosť rozvíjať svoje odborné znalosti a absolvovať online školenia
  • Príjemné pracovné prostredie: budete pracovať v príjemnom prostredí v priateľskom kolektíve
  • Multisport karta: môžete získať prístup do širokej siete fitness centier a wellness zariadení
  • UP karta: s možnosťou stravovania priamo v areáli spoločnosti
  • Koncoročné odmeny: možnosť získať finančnú odmenu podľa výsledkov hospodárenia spoločnosti
  • Teambuildingové aktivity a vianočný večierok: budete mať možnosť zúčastniť sa rôznych podujatí a spoznávať nových ľudí
  • Pitný režim: neobmedzená dostupnosť vody, kávy a čaju na pracovisku
  • • Bezproblémové parkovanie pre zamestnancov
  • Flexibilný pracovný čas: možnosť dohodnúť si začiatok pracovného času tak, aby vyhovoval Vašim potrebám
  • Možnosť home office: 2 dni v mesiaci
  • V GGT a.s. veríme, že spokojní zamestnanci sú kľúčom k nášmu úspechu. Preto neustále pracujeme na zlepšovaní našich benefitov a vytváraní príjemného pracovného prostredia.

Informácie o výberovom konaní

Vopred ďakujeme za zaslanie životopisu a prejavený záujem pracovať v našej spoločnosti. Kontaktovať budeme iba vybraných uchádzačov.


Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

obchodné, ekonomické

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Hľadáme človeka, ktorého zaujímajú súvislosti a chce rozumieť tomu, ako veci fungujú.

samostatnosť
dôslednosť
systematickosť
zodpovednosť
odolnosť voči stresu
komunikačné schopnosti
tímový duch

 
Odoslať

BENEFITY

Motivujúce finančné ohodnotenie
13. plat na základe hospodárskych výsledkov spoločnosti
Služobný telefón, notebook
Príspevok na šport a kultúru
Multisport karta
Up Déjeuner gastro karta
Letný teambuilding & vianočný večierok
Fruit day